
Taraklı ilçesinde, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı dikkat çeken bir önlem alındı. İlçe genelinde cami minarelerinden merkezi sistem aracılığıyla yapılan anonslarla vatandaşlara sık sık uyarılarda bulunuluyor.
Minarelerden yapılan uyarılarda, "Ormanlara çöp atmayalım, yangına sebebiyet vermeyelim. Herhangi bir duman veya ateş gördüğünüzde derhal 112’yi arayarak yetkililere bildirin." şeklinde mesajlar paylaşılıyor.
Yetkililer, yaz sıcaklarıyla birlikte artan yangın tehlikesine karşı vatandaşların duyarlı olmasını istiyor. Özellikle ormanlık alanlarda ateş yakılmaması, sigara izmaritlerinin doğaya atılmaması ve çevre temizliğine dikkat edilmesi gerektiği uyarıları yapılıyor